Despre noi

Misiunea companiei BTL MediaCom

•  Creeaza si transmite mesaje de comunicare in functie de necesitatile clientilor.

•  Ofera valoare adaugata prin puterea atasata mesajului de comunicare si deschiderea catre mijloacele media.

•  Colaboreaza strans cu departamentele specializate in relatii publice si aduce valoare adaugata la manifestarile si actiunile ce au ca scop inducerea unei anumite imagini in piata.

•  Are legaturi privilegiate cu profesionisti din mediul jurnalistic, academic, economic si politico-administrativ.

Atuuri BTL MediaCom

•  o experienta notabila in presa economica romaneasca, ale carei resorturi le cunoastem din interior (cum se abordeaza subiectele, ce poate constitui un subiect, etc)

•  o experienta indelungata in managementul si organizarea de evenimente economice B2B ( business to business )

•  deschidere mare datorata biculturalismului (franco-roman)

Portofoliu de Clienti

•  AG2R Fond de pensii SA

•  Coface Romania

•  Gras Savoye

•  S&T

•  Kepler-Rominfo

•  Directia Apelor Buzau Ialomita

•  Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile

•  BTL Design

•  Progesa – Italia

•  Federatia Patronilor Bihor

•  Clienti de comunicare politica

•  ….etc

 

BTL MediaCom, agentie de comunicare si relatii publice, ofera urmatoarele servicii

•  1. Crearea de strategii si concepte de comunicare

•  2. Managementul relatiei companiei client cu mass-media

•  3. Organizarea de evenimente si manifestari de public relations in concordanta cu strategiile si conceptul clientului Initierea de evenimente cu impact media deosebit

•  4. Comunicare de criza

•  5. Negociere si cumparare de spatii publicitare, concepere mediaplanuri

•  6. Servicii punctuale pe proiectele clientilor: c onsultanta si asistenta

•  Crearea de strategii si concepte de comunicare

Serviciul de comunicare este necesar:

•  atunci cand compania d umnea v oa s tra isi doreste sa se asigure ca evenimentele pe care le organizeaza au succes, atat in privinta participarii, cat si a acoperirii in mass media

•  atunci cand compania d umnea v oa s tra vrea sa obtina mai multa vizibilitate in urma actiunilor sale

•  atunci cand compania d umnea v oa s tra doreste sa devina un partener de discutie pentru diverse probleme adoptate in presa

BTL MediaCom isi propune elaborarea unui model de comunicare bazata pe o planificare strategica prin tinte clare. Strategia va tine cont de misiunea, nevoile si obiectivele companiei dumneavoastra.

Nevoile comunicationale ale companiei dvs vor fi identificate, iar pe baza lor se va elabora planul de actiune.

Planificarea strategica vizeaza in mod esential stabilirea obiectivelor de comunicat, a campurilor prioritare de actiune in functie de fortele si limitele sale, de posibilitatile si de constrangerile mediului in care actioneaza compania dvs si de asteptarile pietei.

Planul de relatii publice propune rezultatele ce trebuie atinse si caile pentru a realiza acest lucru.

BTL MediaCom propune conceperea si implementarea unui „concept de imagine” unitar si coerent care sa individualizeze compania dvs.

Comunicarea urmareste promovarea activa a imaginii unei companii prezente in piata, bine reprezentata pe segmentul sau.

•  Managementul relatiei companiei cu mass-media

•  Dorim sa asiguram cadrul, caile si mijloacele pentru dezvoltarea si eficientizarea circuitelor de comunicare intre compania dvs si exterior.

•  Este nevoie de o abordare pozitiva si matura, capabila sa reorienteze opinia publica.

•  Una din cai este prin intensificarea si optimizarea relatiilor cu reprezentantii presei.

•  Se va urmari dezvoltarea unui model interactiv de interactiune a companiei dumneavoastra cu mass-media.

•  Organizarea de evenimente si manifestari de public relations in concordanta cu strategiile si conceptul clientului. Initierea de evenimente cu impact media deosebit

Un aspect important pentru a comunica eficient este prin intermediul unor evenimente , conferinte si manifestari, in care compania dumneavoastra isi poate forma sau intari o anumita imagine . Aceste manifestari pot fi cladite ca platforme de business si de networking, precum si ca unelte de creeare de imagine

•  Cunoscand bine mass-media romaneasca, specialistii BTL MediaCom pot sugera companiei dumneavoastra ce fel de evenimente vor starni interesul presei.

•  Va putem consilia asupra momentului oportun pentru a face aceste evenimente si asupra modului in care sa se desfasoare acestea.

 

•  Comunicare de criza

•  Pentru a invata sa gestioneze situatii neprevazute, BTL MediaCom sustine companiile in demersul de a reflecta asupra evenimentelor survenite si a simula scenarii posibile . Aceste exercitii au obiectivul de a trasa strategii de comunicare precise in caz de criza. F iecare companie, fiecare situatie implica o strategie diferita.

•  BTL MediaCom este disponibila de urgenta. In caz de criza, asistenta nu are sens decat daca este imediata. Iata de ce suntem disponibili intotdeauna pentru a raspunde imediat unei urgente.

•  Participam la celulele de criza.

O criza nu poate fi bine gestionata fara celule de criza. Iata de ce putem participa activ la celulele de criza ale companiei pentru:

•  a defini mizele in cauza si strategia de adoptat

•  a anticipa scenariile de evolutie pe termen scurt si mediu (din primele ore pana in lunile urmatoare)

•  a organiza si a coordona actiunile

•  a alege consultantii necesari (juristi, tehnicieni, etc)

•  a linisti, a calma sau a dinamiza persoanele implicate din companie

•  a servi de „memorie” celulei de criza

Participam la comunicarea interna.

Cand izbucneste o criza, angajatii sunt adesea primii care se simt implicati in eveniment. Dar frecvent , ei nu sunt informati. Afla “v estea” de la TV sau d in ziar e , ceea ce le micsoreaza increderea si sentimentul de apartenenta la companie . Angajatii sunt in acest caz tentati sa comunice ce stiu despre eveniment inspre exteriorul companiei. Iata de ce e necesar ca firma sa adopte o informare interna clara, devreme, pentru a linisti, mobiliza si a obtine adeziune si sustinere din interior.

Facem comunicare externa.

Pentru o comunicare externa coerenta si eficace, BTL MediaCom va ajuta persoanele din compania d umneavoastra prezente la celula de criza :

•  Sa informeze autoritatile

•  Sa informeze partenerii locali si asociatiile

•  Sa redacteze comunicate de presa

•  Sa redacteze primele comunicate de „aparare”

•  Sa urmareasca si sa sintetizeze comentariile media apropo de criza

•  vom antrena purtatorul de cuvant al companiei dvs

Va acompaniem in cautarea de aliati.

In perioada de criza, destul de des, companiile se izoleaza. Desi in situatii de acest gen, compania are nevoie mai mult ca niciodata de sustinere din exterior, care sa-i valorizeze pozitia. Compania subiect nu este singurul punct de referinta al ziaristilor , iar compania poate modula mediatizarea crizei propunand ziaristilor sa culeaga pareri de la unul sau mai multi experti. Noi va propunem deci un ajutor concret in a gasi si a va alege aliatii externi: experti stiintifici si tehnici, juristi, reprezentanti de asociatii , care pot pleda in interesul dumneavoastra, ca independenti

Insotim iesirea din criza.

Iesirea dintr-o criza este o etapa determinanta in gestionarea crizei. Ea trebuie sa permita restabilirea increder ii in companie din partea personalului, clientilor si furnizorilor, mass-media si publicului, autoritatilor. Va vom consilia in relatiile dvs cu acesti diversi parteneri. Va vom ajuta astfel sa mentineti un dispozitiv de gestiune de criza usor, dar riguros, pentru a gestiona perioada post-criza

Va ajutam sa sedimentati experienta .

O criza este o perioada foarte grea in care toate competentele companiei sunt mobilizate si puse la incercare. Compania trebuie sa utilizeze aceasta experienta pentru a se dezvolta si a-si ameliora organizarea. Compania trebuie sa traga maximum de invataminte pentru alte ocazii. Iata de ce compania trebuie sa isi acorde timpul de a sedimenta experienta, ceea ce-i va permite sa inteleaga originea crizei si a evolutiei sale, sa identifice lacunele eventuale ale procedurii de gestiune de criza, sa determine insuficientele organizarii companiei (securitate, trasabilitate, informatica, informatie). In colaborare cu dvs, si in functie de experienta, BTL MediaCom va defini aceste invataminte de tras, si plecand de la ele, va vom indica masurile de prevenire care trebuie instituite.

5. Negociere si cumparare de spatii publicitare, concepere mediaplanuri

•  In acord cu strategiile clientului, cu profilul publicului vizat de activitatea companiei si de produsele acesteia, stabilim mijloacele de actiune si de comunicare cele mai potrivite

•  BTL MediaCom propune clientilor sai un mediaplan adaptat continand canalele media prin care compania ar trebui sa-si desfasoare comunicarea (presa scrisa , radio si televiziune- locale si nationale)

•  BTL MediaCom negociaza si cumpara spatii le publicitare pentru clientul sau , in numele acestuia

•  BTL MediaCom realizeaza pentru clientii sai toate felurile de publicitate (outdoor, publicitate conventionala si neconventionala, marketing direct, etc), servicii fotografice

6 . Consultanta si asistenta punctuale pe proiectele clientilor

•  Avem exper ient a solida pe diverse domenii, ceea ce face din BTL MediaCom un partener de incredere pentru compania dumneavoastra.

•  Va putem consilia in diverse imprejurari, va putem sustine in diferite domenii, in functie de piata in care activeaza compania d umneavoastra si momentele pe care le traverseaza.

•  De exemplu , p utem oferi training pentru relatiile cu presa pentru managementul companiei, sau pentru oamenii din firma d umneavoastra care trebuie sa se exprime public.

  • © Copyright 2011 A&C Development